360 Magazine | Amsterdam

Wie er meewerkten aan dit nummer.

jaargang 5 nr. 112
12 januari tot 26 januari 2017

Een uitgave van
360 international media
Postbus 57191 – 1040 BB Amsterdam

360magazine.nl
360nl @360nl

hoofdredactie
Katrien Gottlieb, Han Ceelen (plv)

uitgever
Maureen Meeng

redactiemedewerkers
Lambiek Berends, Pieter van den Blink, Laura Weeda

Courrier International
Arnaud Aubron, Raymond Clarinard, Eleonora Pizzi

vertaling
Jos den Bekker, Peter Bergsma, Paul Bruijn, Valentijn van Dijk, Tineke Funhoff, Menno Grootveld, Nicolette Hoekmeijer, Frank Lekens, Astrid Staartjes, Carl Stellweg, Pieter Streutker, Tess Visser, Annemie de Vries, Marten de Vries, Dirk Zijlstra

correctie
Laura Weeda

digitale editie
Laura Weeda

creative direction
Dog and Pony, Amsterdam

art direction
Majel van der Meulen, Thomas Wansing

productiebegeleiding
Hans Snitslaar

beeldredactie
Nicole Robbers

webredactie
IJsbrand van Veelen

copywriter
Jaap Toorenaar

advertentieverkoop
Antoinette Vrisekoop [email protected]

download de mediakit op
www.360magazine.nl/adverteren

marketing
[email protected]

controller
Arthur van der Meeren

druk
Roularta Printing, Roeselare

360 wordt gedrukt op PEFC-papier, afkomstig uit duurzaam bosbeheer

partners
VPRO, John Adams Institute, Submarine, Getty Images, Hollandse Hoogte

license partner
Courrier international, Groupe Le Monde, Parijs

voorzitter raad van bestuur
Bessel Kok

beeld voorpagina
© Michelle Thompson

abonnementen *
€ 11,95 p/mnd in Nederland en België Wijziging abonnement www.360magazine.nl/klantenservice

België:
360 Abonnementenservice Postbus 360 / B-8800 Roeselare
t 078 35.33.13 / f 078 35.33.14 [email protected]

*Alle abonnementen continueren automatisch en gelden tot wederopzegging, tenzij anders vermeld. Prijswijzigingen voorbehouden. Cadeauabonnementen eindigen automatisch. Voor bedrijfsabonnementen gelden speciale tarieven. 360 verschijnt tweewekelijks. Oplage: 25.000

verspreiding
Nederland: Aldipress | België: AMP

missie
Nieuws uit het buitenland is iets anders dan nieuws over het buiten- land. We hebben niet de pretentie dat het wereldnieuws zich elke twee weken laat samenvatten, wel de ambitie relevante, originele en mooie verhalen bereikbaar te maken voor een Nederlandstalig publiek